A Budapesti Református Cigány Szakkollégium, azaz a RefoRom fő tevékenysége tehetséggondozó, társadalmi felelősség vállalási és szabadidős programok szervezése felsőoktatási szakkollégiumi hallgatók számára egész évben.
Dinamikusan fejlődő, megújuló csapatunkba jelenleg új munkatársunkat keressük 2019. augusztus 1-i kezdéssel az alábbi pozícióba:
Szakmai és adminisztrációs munkatárs
(heti 40 órás munkarendben)
Főbb feladatok és felelősségek:
Szakmai feladatok
- előkészíti és szervezi a felvételi eljárást, a szakkollégiumi hétvégéket, szakmai programokat, konferenciákat;
- előkészíti a szabadidős és közösségi programokat valamint az önkéntességet/közösségi szolgálatot;
- feladatai ellátásában egyeztet az érintett munkatársakkal (pl.: a közösségi munkatárssal és az intézmény lelkészével);
- szervezi a középiskolákkal, tanodákkal, partner intézményekkel való kapcsolattartó programokat és megvalósítása egyeztetve és szükség szerint együttműködésben a közösségi munkatárssal és szükség szerint a lelkésszel;
- szakmai módszertan kidolgozásában, programok szakmai megvalósításában részvétel;
- szakkollégiumi hétvégéken, szakmai és közösségi programokon való részvétel;
- szakmai kapcsolatok, együttműködések kialakítása, előadók felkérése;
- egyéni fejlesztési terv kidolgozása; hallgatókként történő felvétele, nyomon követése, értékelése;
- ösztöndíj bírálaton való részvétel;
- mentori és alumni program kidolgozásában részvétel;
- A rendszeres egyeztető megbeszéléseken részvétel;
- Kutatási tevékenységek koordinálásában részvétel;
Adminisztrációs feladatok
- az intézmény szakmai munkájának, a hallgatók tanulmányi ügyeinek teljes körű adminisztrációja;
- előkészíti Szakkollégium tevékenységéhez kapcsolódó árajánlatokat, szerződéseket;
- előkészíti a pályázatokhoz kapcsolódó dokumentációt;
- előkészíti és kezeli a programokhoz kapcsolódó dokumentációt;
- ellátja a Szakkollégisták tanulmányi kötelezettségeinek nyilvántartási feladatait;
- előkészíti a Szakkollégium pályázati megvalósítóival kapcsolatos szerződéseket;
- elvégzi az önkéntesekkel, táborozókkal, munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat;
- aktualizálja és karbantartja a Szakkollégium adatbázisait, elektronikus tárhelyét, terjesztési listáit és Facebook-csoportjait;
- előkészíti az ösztöndíj bírálatot;
- rendszerezi a programokról készült beszámolókat, fényképeket, a kommunikációs munkatárssal egyeztetve gondoskodik azok elektronikus tárhelyre feltöltéséről;
- a szakkollégium kutatási-és adatszolgáltatási tevékenységének adminisztrációja;
- feljegyzéseket, emlékeztetőket készít a rendszeres egyeztető megbeszélésekről.
- Alumni rendszer működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása.
Elvárások:
- Felsőfokú végezettség
- MS Word, Excel, Power Point, valamint felhőalapú alkalmazások (Google Drive, Dropbox, Mega, Flickr) rutinszerű, gyors kezelése
- Excel függvények magabiztos használata
- Önálló munkavégzés és munkabeosztás
- Precizitás és rendszerszemlélet
- Jó együttműködőkészség
- Proaktív attitűd
- Terhelhető, rugalmas személyiség
- Hajlandóság új ismeretek elsajátítására
- Azonosulás a RefoRom tevékenységével és értékeivel
- Saját laptop és állandó gyors internethozzáférés
Előnyt jelent:
- Andragógiai végzettség
- Angol nyelv kommunikációképes használata
- Felsőoktatási szakmai munkában és annak dokumentációjában szerzett tapasztalat
- Keresztény Roma Szakkollégiumnál szerzett munkatapasztalat
- Táborok előkészítésében és szervezésében szerzett tapasztalat
- Excel makrók kezelésben szerzett tapasztalat
- WordPress honlapszerkesztő kezelésben szerzett tapasztalat
- Lelkészi ajánlás
Munkavégzés helye:
Heti 5 alkalommal a Budapesti Református Cigány Szakkollégiumban.
A munkakörből kifolyólag részvétel szükséges a RefoRom programjain, melyek hétvégére is eshetnek.
Az önéletrajzokat nettó bérigény megjelölésével és rövid motivációs levél kíséretében, elektronikus formában várjuk a budapesti.szakkollegium@reformatus.hu e-mail címre 2019.06.30–ig. Az e-mail tárgyában kérjük, nevezze meg a megpályázott pozíciót.